Για να πραγματοποιήσετε μια επιστροφή ή μια αλλαγή παρακαλούμε επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με τo e-shop μας στο 2310276039
Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή, ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μία δήλωση ακύρωσης στο info@viti.gr Το viti.gr θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον πελάτη (εφόσον το προϊόν/προϊόντα έχουν πληρωθεί), μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν / (αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση courier για παράδοση στον Πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με πίστωση της πιστωτικής του κάρτας με την οποία πραγματοποιήθηκε η πληρωμή . Εάν τα προϊόντα έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλ στο 2310276039 σε οποιαδήποτε περίπτωση.
Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση
Επιστροφές και αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών. Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους και να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι με τον κωδικό του προϊόντος.
Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης θα πρέπει να μας ενημερώσει:
α) με ηλεκτρονικό μήνυμα e-mail στο info@viti.gr
β) τηλεφωνικά στο 2310276039
ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του, το οποίο και θα μας αναφέρει.
Δεν μπορεί να γίνει κράτηση προϊόντος για πάνω από 4 ημέρες. Σε περίπτωση που το δέμα με το προϊόν που επιστρέφεται αργήσει να φτάσει σε εμάς και το προϊόν το οποίο έχει επιλέξει ο Πελάτης έχει εξαντληθεί θα πρέπει να διαλέξει κάποιο άλλο από τα διαθέσιμα προϊόντα του eshop.
Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με e-mail, να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Η πληρωμή μπορεί να γίνει:
α) με αντικαταβολή στο courier που θα σας φέρει το νέο προϊόν
β) μέσω πιστωτικής/χρεωστικής/(θα σας σταλεί e-mail που θα περιέχει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα πληρωμών του παρόντος ιστοχώρου).
Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν δεν γίνεται επιστροφή ή συμψηφισμός χρημάτων με τα έξοδα αποστολής.
Tα εξοδα επιστροφης επιβαρυνουν τον πελατη,και γινονται παντα κατοπιν συνεννοησης με τον υπευθυνο της επιχειρησης.
Αλλαγες γινονται ΜΟΝΟ κατοπιν συνεννοησης.
Συσκευασία αλλαγής
Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για τη συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφεται. Η συσκευασία θα πρέπει να εξασφαλίζει την άρτια μεταφορά του προϊόντος, ώστε να το παραλάβουμε στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία (θήκη, πουγκάκι κτλ) μαζί με τα προστατευτικά και τα καρτελάκια, εφόσον υπήρχαν. Εάν κάποιο προϊόν φτάσει σε εμάς με οποιαδήποτε φθορά ή με ελλιπή συσκευασία (σκισμένα προστατευτικά, αφαιρεμένα καρτελάκια κτλ) δεν θα είναι εφικτή η αλλαγή του. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν θα επιστρέφεται στον Πελάτη με δικά του έξοδα αποστολής.